KIK VAGYUNK MI?


A Kimbrer Computer egy 1995-ben alakult dán informatikai vállalat. A vállalat – amely az első pillanattól fogva a tökéletes ügyfélélményre helyezi a hangsúlyt – az idők során az új és felújított vállalati hardverek független és nemzetközi B2B-beszállítójává vált.

A Kimbrer Computer több mint 22 éve segít a vállalatoknak világszerte, hogy az igényeiknek és elvásáraiknak megfelelő gyors, egyszerű és költséghatékony IT-infrastruktúrát építsen ki. Jelenleg több mint 80 országban vannak ügyfeleink, a kínálatunkban pedig többek között a felső kategóriás kiszolgálók, tárolórendszerek és hálózati berendezések széles skálája található olyan vezető gyártóktól, mint az IBM, a Lenovo, a HP, a Dell, az EMC, a NetApp, a Hitachi Data Systems a Cisco és még sokan mások.

Széles körű szakértelmünk révén – amely az értékesítéstől, a teljes és személyre szabott megoldások nyújtásától és az elhasználódott alkatrészektől az értékesítés előtti konfigurációkig, a felújításokig, a frissítésekig és a műszaki támogatási szolgáltatásokig terjed – rendelkezünk azokkal a szükséges képességekkel, amelyekkel megerősíthetjük ügyfeleink üzletvitelét, és elkalauzoljuk őket a technológia bonyolult, gyorsan változó és dinamikus útvesztőiben.

A vállalat története során ötvöztük tapasztalatunkat, tudásunkat és szenvedélyünket a fenntartható és hozzáadott értékkel rendelkező technológiai megoldásokkal, lehetővé téve a vállalkozásoknak IT-rendszereik teljesítményének optimalizálását, valamint beruházásaik nagyobb megtérülését. Hosszú utat tettünk meg azóta, de a célunk továbbra is az, hogy IT-rendszereink révén segítsünk ügyfeleinknek céljaik megvalósításában. Partnereink sikere a mi sikerünk.

 

 

MIÉRT MI?


A Kimbrer Computer vállalatnál úgy gondoljuk, hogy az IT-berendezések gyorsan, egyszerűen, és végül, de nem utolsósorban költséghatékonyan legyenek beszerezhetők. Webáruházunk – amelyet azon elképzelés mentén alakítottunk ki, hogy egyszerűbbé és intelligensebbé tegyük a vásárlást – zökkenőmentes és biztonságos vásárlási, fizetési és szállítási eljárásokat alkalmaz. Ha a helyzet megkívánja, a nem működő berendezéseket problémamentesen visszaküldheti. Az alábbiakban felsoroljuk a Kimbrer Computer webáruházban történő vásárlás néhány előnyét.

 

Árajánlatkosár: Formális és nem kötelező erejű árajánlatra van szüksége a beszerzési jóváhagyási folyamat során? Nagyobb mennyiségeket szeretne vásárolni? Próbálja ki az árajánlatkosarat, amely gyors és könnyű megoldást kínál az árajánlatokra. Az árajánlatokat mentheti és könnyedén megrendelésekké alakíthatja a webáruházhoz kapcsolódó fiókjában. Célunk, hogy munkaidőben két órán belül válaszoljunk minden árajánlatkérésre.

Professzionális logisztika: Logisztikai csapatunk képzett szakértőkből áll, akik gyorsan és biztonságosan szállítják ki a megrendelt eszközöket. Globális logisztikai tapasztalatunknak köszönhetően különböző szállítási megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek az igényeiktől függően. A hagyományos futárszolgálatoktól (UPS, FedEx, TNT, DHL) kezdve az ugyanazon a napon történő kiszállításig számos lehetőséget kínálunk, amely megfelel ügyfeleink igényeinek.

Műszaki támogatás: Tanúsítással rendelkező belső műszaki szakembereink és technológiai szakértőink segítenek a termékspecifikációval, a termékek kompatibilitásával, a frissítésekkel, a konfigurációval, a telepítéssel és a hibaelhárítással kapcsolatban felmerülő problémák esetén. Ha többet szeretne megtudni, írjon nekünk.

Azonnali segítség: Munkaidőben hétfőtől péntekig 8.30 és 16.30 (GMT+1) között az Azonnali segítség funkció használatával érhet el. Kattintson a képernyő jobb alsó sarkában lévő csevegés funkcióra, és kérjen tanácsot a szakértőnktől.

 

 

SZERETNÉ KÖZELEBBŐL IS MEGNÉZNI?


Kattintson és húzza az egeret el a képen, vagy használja a billentyűzet nyílgombjait, és tegyen a 360°-os virtuális sétát irodánkban és raktárainkban.

Könnyen válthat az iroda és a raktár között: a térképen a képernyő jobb oldalán kattintson az „1” vagy a „2” számra.