GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK (GYIK)


P: Milyen gyorsan szállítják ki az árut?

O: A legtöbb rendelést a megrendelés kézhezvételét számított 24 órán belül feladjuk, de bizonyos megrendelések teljesítése akár 5 munkanapot is igénybe vehet. Amennyiben gyorsabb szolgáltatásra lenne szüksége, lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen.

 

P: Mennyibe kerül a kiszállítás, ha a Kimbrer Computer weboldalán vásárol?

O: Szállítmányonként egységesen 20 eurót számítunk fel.

 

P: Hogyan küldik el a megrendelt árut?

O: Az 50 kg alatti standard megrendeléseket a FedEx vagy a TNT Express segítségével küldjük el. Minden szállítmány követhető (Track & Trace).

 

P: Van-e lehetőség arra, hogy a saját szállítmányozóm vegye át a megrendelést?

O: Különleges esetekben lehetőség van arra, hogy a megvásárolt termékeket közvetlenül a raktárunkban vegye át. További információkért írjon a [email protected] címre.

 

P: Kapok-e számlát?

O: Igen, minden megrendeléshez számla is kapcsolódik. A számlát a csomagkövetési számmal együtt a megrendeléssel együtt küldjük el. Ha számlamásolatra van szüksége, lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen.

 

P: Uniós adószámmal rendelkező vállalkozás vagyok, kell-e adót fizetnem?

O: Az uniós adószámmal rendelkező vállalkozások esetében minden EU-n belüli szállítás héa-mentes. Fizetéskor a rendszer emlékezteti arra, hogy adja meg a héa-azonosítóját (uniós adószámát). A héa-dokumentációt a vásárlással együtt is megadhatja, és manuálisan módosíthatja. Adómentességgel kapcsolatos kérdések esetén lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen.

 

P: Kérhetem-e, hogy a megrendelésemet a számlázási címtől eltérő címre szállítsák?

O: Bármikor lehetősége van alternatív cím megadására. Amennyiben eltérő szállítási címre szeretné kérni a megrendelését, jelezze a megrendelésen.

 

P: Probléma van a termékemmel, mit tegyek?

O: Minden termékre 90 napos alapgarancia érvényes (vagy más garanciális időszak, amennyiben erről írásos megállapodás van). Amennyiben a termék a megadott garanciális időszakban meghibásodik, lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen.

A hibás termékről való értesítés kézhezvétele után e-mailben elküldjük a visszaküldéssel kapcsolatos tennivalókat és egy visszáruengedély-számot (RMA). A visszáruengedély-űrlapot a termékekkel együtt vissza kell küldeni, és az RMA-számot egyértelműen fel kell tüntetni a visszaküldött termékek csomagolásán. Visszatérítési igényének jóváhagyása után hasonló (nem hibás) terméket küldünk. Ha a terméket nem tudjuk kicserélni, visszatérítjük a kifizetett árat.

 

P: Évente több mint 25,000 euró értékben vásárolok. Van lehetőség különleges megbeszélésre?

O: Igen, szívesen tárgyalunk speciális engedményről olyan vállalati ügyfelekkel, akik több mint 25 000 euró értékben vásárolnak évente. További információkért írjon a [email protected] címre.

 

P: A Kimbrer Computer különböző termékeivel kapcsolatban vannak kérdéseim. Kaphatok árajánlatot?

O: Árajánlatot nagy megrendelések esetén nyújtunk. Lépjen velünk kapcsolatba a [email protected] címen, igyekszünk néhány órán belül válaszolni a levelére. Telefonon a következő számon érhet el: +45 72 440 277.

 

P: Olyan terméket keresek, amely nem szerepel a Kimbrer Computer weboldalán. Olyan termékeket is be tudnak szerezni, amelyek nem szerepelnek a weboldalon?

O: Természetesen. Küldjön egy e-mailt a következő címre, [email protected], mi pedig kiderítjük, hogy meg tudjuk-e szerezni a termékét a megfelelő áron. Folyamatosan adunk hozzá új termékeket a weboldalon, ezért javasoljuk, hogy gyakran látogasson vissza a legújabb ajánlatokért.